Wednesday, December 23, 2015

Most Awesome Lines .....!

" दिमाग , बदाम खाएर होइन धोका खाएर मिल्दछ "
" कसैले गरेको सहयोग कहिल्यै नबिर्सनुस ........ आफुले गरेको सहयोग कहिल्यै नसम्झनुस "
" जुन कुरा दिलमा छ त्यसलाई बोल्ने हिम्मत राख्नुस ..... र जुन कुरा कसैको दिलमा छ त्यसलाई बुझ्ने कोसिस गर्नुस "
" गैर को छोरीमाथी प्राण दिन्छौ ...... जब आफ्नो छोरी हुन थाल्छ तब त्यसको ज्यान लिन्छौ "
" कसरी बितिरहेको छ जिन्दगी यो त सोध्छन हर कोहिले ........ तर कसरी बिताइरहेको छु यो कसैले सोध्दैनन "
" दर्द हमेशा आफ्नाले नै दिन्छ , नत्र गैर व्यक्तिलाई के थाहा , तपाइको दुख के कुरासँग छ "
" भोलीको दिन कसले देखेको छ
आजको दिन गुमाउने किन ,
जुन घडीमा हाँस्न सकिन्छ
त्यो घडीमा रुने किन "
" जिन्न्दगीमा कसैले साथ दिदैन यो कुरा आजै बुझिहाल्नुस , मान्छेले तपाइलाई तबमात्र सम्झन्छ जब उ संकटमा परेको हुन्छ "
ऐना हेरि एक पागल भन्छ यसलाई कहा देखे देखे जस्तो लाग्छ, फेरि खुबै सोचेर भन्छ हैट अस्ति संगै कपाल कटाको थियौ म पनी कस्तो पागल जस्तो
दीदी भन्दा नि रिसाउँछन्, बैनी भन्दा सानो बनायो भन्छन्,
बुढी त्यसै भन्न मिलेन के गरु त नि म 😍😎😳
मर्नु त डर छैन, सास फेर्न'पो गाह्रो होला भन्ने डर लागिरछ ।

किन फुर्दैन मलाई साहित्य ..

न साहित्यकार हुनसक्छु म न गीतकार 
न गजल फुर्छ अरुलाई जस्तो क्षण क्षण
म त जैले खानैको मात्र काल
सबको मिल्छ तालैताल किन म बेताल । 

न गीत गाउनै आउँछ गायक बन्न
न राजेश दा जस्तो ज्यान छ नायक बन्न
छ त केवल एक घ्याम्पे भुँडी लमतन्न
हसुर्‍यो एकभारी ढ्याउ काड्यो छाम्दै भुँडी टन्न ।।
कैले उभो लाग्ने हुँला म हन्तकाली यो तालले
उभो त भन्दैछु, उप्परै घिसार्दो पो हो कालले
वाक्स दिक्स भो छोरो हैरान उत्तिकै छ
प्रगति नगर्ने भो यो छोरोले यस्तै यै चालले ।।।
न नेता बन्न सक्छु त झुट बोल्न ढाँट्न आउँदैन
राजनीतिको पहिलो शिक्षा झुट बोल्नु ढाँट्नु नै हो
जुन मुख्य कुरै मलाई आउँदै आउँदैन
झुट ढाट नबोली नेता जनतामा छाउदै छाउदैन  ।।।।
 तेसैले पुर्पुरोमा राखि हात गुन्गुनाउछु बरु:
कोकोलेले मकै खायो हान खोयाले
मरेपछी के को माया बाँध चोयाले  ।।।।।
सबैको जय होस् !!-माइनस पुमा